Аз, че съм си блонди – факт!
Но, чак пък толкова… Правя си рингтон от една песничка на лапата (лаптопа). Експортирам си го в МРЗ формат и решавам да си го кача на талфончиту 😉 Синия зъб на лапата не ще за проработи… Не успявам да инсталирам софта на самсуняка, така че да успея с USB калебарката… И ми идва гениалната идейка да го прехвърля през SD слота… е да, ама… ядец! Write protected!!! Ам сия?!?!
Блъскайки се известно време с неизвестния проблъм 😉 се сещам за вездесъщите дискети… Те нали едно време имаха една джвачка, дето предпазваше срещу запис… заглеждам се в „облеклото” на миниатюрничката карта, дето благодарение на нея влиза в лапата и що да видя – същата работа, само че в умален вариант…
На кой да му дойде наум в русата главица…
Ето я и песничката… Не ми се смейте – аз си я харесвам!!!

