Трите удивителни са знак за неуравновесено душевно състояние. Знам!!!
И какво от това – Факт! Напоследък съм така:

То, вярно, че всяка година започва с ненормално темпо – да… Но тази бие рекордите: То не беше смяна на процентите за осигуряване; то не беше смяна на НКИД (не питайте…) А и допълнително смяна на сметкоплана в Общинката, общинските фирми и поделения – общо около 60-70 броя.
Дойде ми в повечко… ПОнякога съм се оплаквала от многото работа, но в повечето случаи ми е действало стимулиращо. Защо ли този път жадувам за момента, в който ще успея да обиколя всички и ще ми остане мъъъъничко, съвсем мъничко временце за една крааааааатичка отпускчица…
За два дни ми се събират къде 300 км из Русе и околностите… една лека катастрофа (не бях виновна – попаднах в „мъртвата точка” на една кифла… само дето нямах време за КАТ и т.н.); едно търсене на познат с кабели за акумулатор, щото бях забравила включени фаровете (виновата!); няколко уикенда с гости на вилата (е, любимият е с предимство)…
Та така… ще се оправя… Ама другата седмица!!!
Знаете ли какво значи това? – Всяка една друга – само не тази!
И за да не изперкюлясам съвсем:

Хайде доскоро – в матрицата!

