И пак рожден ден! 🙂 Нестандартно празнуван.
Айде сега подред, че да няма ред… Втора седмица в Габрово. Провеждаме курс за работа със счетоводен софтуер на Общината. Смяяяях и забавления до уши през целия ден. (малко оффтопик – реденето на пасианси по работните места поне научава хората на правилните движения с мишката) Оказва се, че май имам учителско призвание. Научих ги! Вярвате ли ми? Ама сериозно: за тридневен курс общинските счетоводители наистина разбраха идеята и вече могат да работят. Това ми дойде като удовлетворение за добре свършена от мен работа.
Нощувките ли? – Боженци… ММммммммммм… фантазия. Бях ходила преди 10-тина години, но на купон за по една вечер. Този път усетих разликата – просто гледах с други очи на мястото, на къщите, на механата ако щете. Ама нали съм си русо пате не взех камера… Само с телефона нащраках малко, колкото да покажа в къщи. Последната вечер сменихме мястото – ей така за разнообразие, пък и за предизвикателство –както каза шефа – да се събудиш с кеф на рожденния си ден 🙂 Етъра… И понеже знам, че шефа не го чете това ще си призная – на мен Боженци повече ми хареса. Хотела в Етъра беше по-луксозен, но липсваше топлината и уюта на старата къща. А за събуждането с кеф – липсваше вторият персонаж, ама … то не може всички добрини на едно място, нали?
Последния ден се оказа и моят рожден ден. Групичката ми обучаващи отнякъде беше разбрала за празника и ме сюрпризира приятно с разкошен букет орхидеи, реч и бурни, продължителни ръкопляскания! Аз пък минах с кутия бонбони да почерпя 😉 Напомни ми за ученическите години. Разликата беше в последвалите бутилки… Ама аз не се възползвах от течните благинки, щото трябваше да пътувам обратно за родния Русе. У нас ме чакаше празната къща, но приятелите ми спретнаха купонче изненада. Не се наложи да мисля за нищо предварително – отидох с бутилките и празнувахме 🙂 В събота пак – на собствен терен на вилата.
С колеги се шегувахме, че кой с един, кой без един рожден ден, пък аз с цяла седмица 🙂

