Ей тук бях описвала преживелиците си с едни любезни съседи, решили да ме образоват на тема чалга.
Мина се не мина един месец и вот тебя здрасти, решили да ме изпитват дали добре съм си научила урока. Ама как така, бе аланкоолу? Какви ще са критериите за изпита? По какъв материал ще се изпитваме?
Снощи, рано рано започна изпитната сесия – този път някъде къмто 1 часа. Тези хорица съвсем са снижили възрастовата граница на учениците!!! Племенникът ми, на няма и 4 години, беше на гости у нас заедно със сестра ми и познайте дали не възропта срещу така наложената образователна и изпитна система!
Е, дали кака ви Ивка дали не проведе решителни действия? Обади се в инспектората и дойдоха двама инспектори, любезно поканени лично от нея на проверка. Резултатът ли? Спряха изпитната сесия. Започнаха се едни караници, блъскане на врати и накрая изпитващите се изнесоха към някой университет да продължават изпита. Университета ще да е бил някоя от чалготеките из града – поне се надявам да е било така!

