Ей, какви добри хора са се навъдили на тоя свят!!!
Едни такива отзивчиви. Дочул някой от някъде, че не съм наясно с чалгата. И веднага се захваща да ме образова! И то как: ами за да не ми отнема време от деня – прави го през нощта – къде 3 – 3 и половина! И значи… събуждам се и започвам да се наслаждавам… Ама и с езиците трябвало да съм наясно – това сръбски, гръцки, цигански, турски… требе да си ги знаеш, че знаеш ли…
И това при положение, че миналата седмица бях в отпуск и съм си размърдала часовете за спане, та в неделя срещу понеделник не съм мигнала. В понеделник вечерта лягам и заспивам като бял человек… Да, ама не! Как така ще спя – трябва да се образовам!!!
Търпях, търпях… Минаваха ми мисли за полиция, милиция, милицелия… И накрая реших. Аз пък ще ги науча тия добри хора да разпознават часовника. В 4 и половина вече се разкрещях като на селска сватба през терасата и о! Чудо! Спряха образователната терапия. Ама взеха да си прибират масата и се започна едно дрънчене и трещене.
Точно тогава ми хрумна гениалната идея! Аз пък ще ги образовам с траш метъл! И сутринта, с полупритворени очички, ставайки за работа надух уредбата!!! Ами да им помогна и аз мъничко де! Ама не успявам да догоня тяхната добринка… Спрях я на излизане от вкъщи. Като се прибера довечера ще видим докъде ще я докараме образователната ни система!

