Неведнъж е писано за прословутото гаранционно обслужване от някои фирми. Ама като се случи и на мен, просто ме сърбят пръстчетата да турна и аз моето си мнение по въпроса.
Имам фотоапарат, гаранционен… Един ден както си работеше, при поредното пускане започна да размазва снимките.

Ей така – цветовете се стичаха. Една оперна певица, която се опитах да снимам има образ на абсолютен вампир! Ама не е много коректно да я показвам тук, щото момичето си е красавица, а на снимката… Не, че би се познала де. Но нека сега да продължа с мъките.
Та значи – отивам аз в посочния адрес на гаранционната карта, оказва се русенска фирма – досега не съм чувала лоши отзиви за тях, а и целта ми не е да ги оплювам. Става въпрос за „Атлас-К”. В интерес на истината ме посрещат учтиво, приемат ми фотоапарата с уговорката, че те са само логистичен център и ще го пратят в София на ремонт. Дори момичето ме предупреди да си взема всички джаджи от него, за да не се изгуби нещо. Свалих даже батериите. Но оставих SD картата, защото на нея са развалените снимки и снимките от преди това…
Обаждат ми се по телефона да си взема фотоапарата. Отивам значи и веднага ми тикат листчето да подписвам… Казвам,чакайте малко да го проверя, все пак. Слагам батериите – снимам – о чудо! – работи. В това време едно момченце също си получава фотоапарат Kodak. Той миличкия нямаше късмета да си пробва стоката – липсваше му литиево-йонната батерия. В този момент се усетих да проверя моята карта – ядец – зее празна дупка на мястото й. Взех документите и описах подробно липсата. От Атлас-К ми обещаха да се обадят в Мост компютърс и на втория работен ден да си получа картата. Никак не исках да вдигам панаири тук в Русе. В края на краищата те тяхната работа си я свършиха, пък и ме предупредиха. Оттогава минаха вече две седмици и ни дума, ни вопъл, ни стон. Само се чудя кога устата им ще промълви Антон! Днес след поредното запитване се оказва, че в сервиза в София не могат да намерят картата и пак вдигат рамене!
Сега, не се заяждам само заради спорта. Картата е 1 GB и не струва майка си и баща си. Като не могат да я намерят, ми да ме компенсират с друга. То така е много лесно: Не мога да намеря нещо си, оправяй се! Днес предупредих Атлас-К, че утре отивам в „Защита на потребителите”. Ситуацията е такава, че сигурно те ще го отнесат! Ама съм бясна! Чудя се дали да напиша един имейл до Мост компютърс, защото работата по телефона здраво се запече. Като поискам да ме свържат със сервиза ми пускат музика и край – никой не го вдига проклетия телефон! Или пък да оставя компетентния орган да си свърши работата?

