Обещаната фотосесия на Рико 🙂

Уф, пък значи, колко е трудно да стоя мирен, пък и защо не ми дават да шавам – даже когато подавам лапа, както си му е реда не ми я вземат – сигурно е някаква нова игра… Добре, че си знам урока и сядам, когато трябва.

Не си давам кокала!

Няма пък! Кокалът е мой! Не си го давам! Тая пък тука какво ме е заюркала върви там, стой тук… Аз ще си изям кокала, пък каквото ще да става!

Рико в стойка

Ааааааа… ама започва да ми омръзва! Май е много лошо да си куче. Искам да съм котка – например лъв!!! Ще вирна четирите си крака и ще рева, ето така: хррррррррр… аз съм лъв! Хм… Тая пак нещо се обърка.. Ама какво съм й виновен аз, че не била натиснала някакво си копче, когато било трябвало. Ох… трудно се плува в сярна киселина и се играе ватербол срещу отбора на крокодилите!

