И аз пък си имам днес рожден ден! 🙂 Христовата възраст… 33! Скорпион до дъното на костите си – не че вярвам особено, но някак си звучи добре това – СКОРПИОН – създава усещането за нещо мистериозно и опасно! Все още се чувствам добре с възрастта си – не съм започнала да си намалявам броя на годинките!
В събота празнувах с приятели на вилата. Купон до зори… с много музика и дори танци! 🙂 Знам, че не било хубаво да празнуваш предварително, но какво толкова… нали не съм суеверна – пък и циганско сърце не трай да гледа турчин как бесней над бащино му огнище… че и аз… как да чакам до другата събота!!!
А днес получих един букет в офиса по куриер! :)Досега не бях получавала цветя по такъв начин 😉 Сигурно и затова ми е толкова радостно от факта!
Сега тръгваме с колежките по магазините да си търся подарък… Утре ще докладвам какво съм си харесала и какво съм си купила! 🙂
Ех… 33! Колко странно ми звучи това на Тишо за 29-те! Да кажа, че на 33 вече съм се научила по-добре да смятам, защото доскоро като наближеше рожденният ми ден вадех калкулатор да смятам на колко точно годинки ставам… сега вече не ми е нужен – моментално си ги знам! Дали като стана на 50 и кусур пак ще ми трябва?…
Абе отивам да празнувам и тази вечер.. като циганите по три дни…Нещо взе да ми харесва техния почин!

