И такааааааа… Утре ще съм пак в София. 🙂 Ами радвам си се пък! Преди бях казала, че обичам този цял скован от злоба, шумен и разблуден град! Продължавам да си го харесвам… Поне усещам под лъжичката радостното предчувствие от пътуването. Е, пак ще е за мъничко, но какво пък – да не се пристрастявам!
Ще правим конференция – нещо като среща с всичките клиенти накуп… и потенциални такива. Обаче извън официалната програма аз съм си намислила и моя си. Дай Боже да не ми мине котка път ще проведа няколко срещички със стари и нови приятелчета. Възнамерявам да попия малко от софийския дух, за да ме държи заредена за по-дълго време. Ама като казвам дух, нямам предвид миризми и пушеци 😉 Като се върна ще разказвам повече… Сега се стягам, щото ще правя кратък престой и в Плевен. С преспиване… Само да незабравя да си взема книжка за четене, че май пак се очартава вечер в хотел… на климатик 🙂

