Днес съм вързана да стоя само в офиса. Така не съм свикнала. От доста време насам обикалям като муха без глава града и България, а днес не трябва да си отлепвам Д-то от стола пред бюрото.
Е, поне ще наваксам с пропуснатото из нета. А ето вече сядам да пиша и постинг… Ама малко на спам мяза, щото нищичко смислено не ми идва наум. Та да поясня… Тук съм вързана за телефона – ще давам консултации на цяла България… защото нещо в офиса в София са им кът хората.
Ама като казвам консултации – те са толкова разнообразни… Започва от това как да се отвори СД-то за да се постави инсталационния диск, обяснение коя точно наклонена черта да се изпише някъде си (горния край наклонен на ляво или на дясно) и стигат до задълбочени спорове около осигурителните конфигурации и що е то това ДОД и има ли то почва у нас.
А иначе не съм писала отдавна тук, защото бях обяснила, че тук ще изливам емоциите си, а напоследък емоциите ми се въртят около колата и шофирането, а за повечето хора това е отдавна преминал етап от развитието и по всяка вероятност бих станала досадна!
Ама не мога да пропусна да не напиша нещичко, все пак… Вече съм такъв шофьор, че направо не мога да се позная. Ходих самичка до Търново и Бургас 🙂 Шофирах през нощта след цял ден обикаляне из града. Изобщо за какво говорим 😀
Другото ново е, че смених старата виста, защото нещо не стана… Едно приятелче дойде и ми сложи някаква орязана версия, но факт е, че май си работи…
Това е най-дълго писания ми пост… телефона звъни през 2 минути… Какво ли ще стане като ми се изпържи окончателно блондинското ми мозъче?! Нали казват, че с мобилен телефон можеш да си изпържиш яйце…

Та така… Хайде да приключвам, че пак звъни!

