Добре де… Получих любезната покана на Белослава Чолакова. Благораря ти за милите думички :). Преди време Нед ми изпрати подобна, но за 5-те неща.. Сега се чудя да разширявам ли обхвата на разкритията относно моята личност само с 3 още, или да съчинявам още 8… Какво пък – да се пробвам и да видим какво ще се получи на практика…
1. Понеже времето е едно такова отпускарско и курортно, тук му е мястото да си признавам, че не обичам да ходя на море в общоприетия смисъл на думата – искам да съм на бунгало на брега на морето, с изглед към морето, с баня и топла вода, но да е на дивашко местенце – т.е. наоколо да не бъка от ревльовци със сополиви носове, които да хленчат, че искат във водата, а майките им да крещят по дифолт да внимават да не счупят фикуса.
2. Незнайно защо, след като любимия ми цвят е зелено, напоследък всичките новозакупени дрехи са ми в бежово!?
3. Още няма кола… току що шефът ми се обади за една астричка… от любимите ми – хеджбек! Дано да стане!!!
4. Една голяма част от приходите ми отиват за таксита… ми не обичам много-много да ходя пеш! Затова стискайте палци за колата – при всички положения ще ми излиза по-изгодно!
5. Блондинка съм… нищо, че веднъж един познат ми каза, че по-добре би било да съм брюнетка (от гледна точна на външния вид, а не на интелекта 😉 ), защото така съм била приличала на „манджа без червен пипер”, цитирам!
6. Обожавам да си купувам обувки, но на чантите не обръщам винаги подобаващото внимание!
7. С компютрите съм самоука, от училище нищо не разбрах за тях – ама пък какво ли се учудвам – тогава ни караха да правим автоматична информационна система на бейсик – на мен ми се беше паднало да вмъквам текст… блааааа… добре, че имах съученик, който ми я написа, а аз дори в преписването съм била допуснала грешка и не тръгна – имах 5!
8. Като за последно – това, дето го правя в момента никак не се връзва с мен като цяло! Не обичам да разкривам себе си! Това понякога обърква хората и си мислят, че съм студена, безразлична и несподеляща… От всичко най-мразя някой да проявява съжаление към мен. И заради това не обичам много и да се оплаквам!

