Имам гипсова плочка с такъв надпис в къщи. На първо четене ми изглеждаше логично. Да, но после като се позамислиш… Какво им е толкова трудното за разбиране на жените? Щото да ги обичаш изглежда най-лесното. А дали е така – кой ще ми каже 🙂
Какво кара една жена да изневерява? Най-често причината за това се крие в недоволство от партньора, нали? Ако тръгнем да описваме възможните причини за недоволство… списъкът може да се равнява по размер с библията: Той не ми обръща внимание; Той прекалено много внимание ми обръща… Не мога да понасям начинът, по който ме нарича с галени имена – мишленце, пиленце (аз лично избеснявам на обръщението “малка мишко”) и т.н. и т. н. (и опашкака ми се влачии…)
И какво се получава на практика?
Поводи за недоволство под път и над път… А всъщност идеята е една: Тя не го обича вече. Дразни се от всичко, което той прави.
Моята теория е, че щом нещата стигнат веднъж до този момент – бягай краченца да бягаме в обратнта посока! Е, аз понякога съм малко крайна в обобщенията, но примери колкото щеш. Щом нещата не се оправят под завивките и с един хубав разговор на масата с чаша в ръка – пиши го бегал!
А при мъжете?

