Днес вече окончателно изпращях!!!
То не бяха истерии с новите формати на файловете за масово плащане, то не беше чудо! Всяка банка да си знае вече гьола!
Единия ще ми работи с банковите си счетоводни сметки. Абе ей, Петърчо, откъде да ти знам аз номерата на партидите в банката!?!? Тук правилният жест би бил завъртане на показалеца срещу дясното слепоочие. Цял свят вече работи с IBAN-и, а Петърчо една година държа старите си 10-разрядни банкови сметки. Да, ама и това не му е достатъчно! Сега решил, че може да си спести „излишен” труд и да контира направо от файла за масовото плащане с някакви 16 цифрови числа, които и да се скъсаш не можеш да познаеш кое точно число на коя сметка отговаря! И това при условие, че централата на банката си има утвърден формат (о чудо!!!) с IBAN сметките! Тъкмо пришпорихме нещата и а-ха да станат… и Петърчо извадил нов формат!!! Този път жеста няма да е с показалеца! Определено!!!
Междувременно се скъсах да обикалям из жегата при разни хорица, които смятат, че съм задължена да им свърша цялата счетоводна работа! Да се разберем на български език – аз мога да ти кажа кое копче как да го натиснеш, мога дори да ти обясня и при добро желание да ти направя сметкоплана, дори ще ти импортирам ДМА-тата от гаднd ДОС-овска програма, но няма да те уча какво е това ДДС и има ли то почва у нас!!!
И всеки пита: „Кога ще излизаш в отпуск, че аз съм от едикога си?” Ми как да изляза в отпуск бе Аланкоолу!? Кой ще ви направи заплатките и дискетките за въпросната банка този месец!?
Тук вече ми свършват силичките да беснея и направо започвам да рева! Ама като онзи Марко от Чудомир:
„Реви, Марко, реви, двама да ревеме – ти в обора, аз на двора – да се радва Дечо Пора!” (цитирам по памет, но все пак май не бъркам).
Хайде… ще ходя да пусна малко духа от бутилката… та дано утре да мога да покажа на света белите си зъбки, но не за озъбване! Омръзна ми да съм намръщена! Искам на моренцетоооооо… Искам и в Балкана! Искам да се смея! Искам да мързелувам с чашка в ръка, която за да се предпазва от слънцето е покрита с шарено чадърче!
Една патка искала,искала и … умряла! Добре, че не съм патка! 😉

