Случва ли ви се да хванете вестника откъм отзад първо за да си прочетете зодията или пък да усилите звука на телевизора докато трае сутрешното суетене около тоалета, за да чуете как звздите предначертават деня ви? Смятам, че доста хора го правят… и то не само безработните домакини.
И на мен ми се е случвало… Някога… Не че дори тогава съм вярвала, че 1/12 част от човечеството трябва да се счита за еднаква, разделена на принципа роден еди си кога! Просто има неща, които правиш по дифолт – без да се замисляш. А дали после остава нещо в главата си е друг въпрос, де 🙂 И кога престанах ли? 😉 Ще ви разкажа…
Бях на няма и 20 години и работех в един вестник – малко вестниче такова – провинциално… Отивайки сутрин на работа първото нещо, което хващах, дори преди да пргледам точно къде са попаднали моите материали беше хороскопа.
Чудесното време и място за опознаване с колегите беше партито, организирано за Коледа.. С всичките му там салтанати… късмети, Снежанки, дежурните свалки… а пък този път дори имаше нов елемент – 20-годишен 🙂 Та мина и замина Коледата… Невероятно, но факт оттогава нещо започна да се случва. Отивам сутрин – прочитам си зодията и хоп – станало било чудо – сбъдва се! Чета: Ще присъствате на делови обяд, много важен за професионалното ви развитие – и вот тебя „Здрасти” – пристига колега и казва – хайде, Ивка, да ходим за по пица наобяд!!! След няколко дни: Очертава се страхотен купон – не пропускайте! Че как ще пропусна – още повече съм на 20 години! Връхлита въпросният колега и ми се жалва, че бил канен на рожден ден същата вечер, но нямало как да отиде сам – дали пък случайно не съм свободна да го придружа!?
Най-накрая и блондинският ми мозък се усети да попита кой е този толкова гениален астролог в нашия „малък, но сплотен” колектив! Познайте до три пъти, бз право на грешка! Да – точно така – същият този колега с пицата и рожденния ден!
Получи се нещо, някакво такова като „Баба разказва на внуче”, нали… Но, мили деца, следващия път като отваряте вестника, четейки си предначертаното от звездите, помнете – астролозите и те са хора с чувства и емоции. Не вярвам всички скорпиони да са били канени на „делови” обяд или пък колегиалната им свалка да е прерастнала в нещо повече на купон с рожденник, който дори не познават в същите тези дни! 🙂

