Провокирана от Тишо и по-скоро от една негова коментаторка се замислих… В мъжките фантазии женските партита са свързани задължително с разговори за мъже! Е, факт, няма да си кривим душичките и ще си признаем, че и те присъстват „виртуално”, но пък не са винаги основната тема.
Животът е пълен с интересни работи за обсъждане. Е, всеки както си го направи, де. Зависи и от компанията, но от една определена възраст нататък започваш да си подбираш хората, с които да си прекараш спокойно и разпускащо времето, с които би ти било приятно да си разговаряш и дори да си попростееш… Аз, например не правя разлика дали ще разговарям с мъже или с жени-приятели.
А всъщност най-интересно е с децата! С тях никога не е скучно… Напоследък взе да ми се случва, когато попадна в компания на маса и останалите възрастни да ме водят с по няколко „обиколки”, да си приказвам с децата им. Невероятни са. И определено по-забавни от разговорите за лакове и гримове.
Много съм се чудила на определен тип жени. Прочели една-две книжки, от сорта на „Мъжът и жената интимно”, и смятат че IQ-то им хвръкнало до Еверест! Ей, оставете другите да ви преценяват! Както „Хубавият кон и под скъсания чул си личи”, така и акъла не можеш да си го скриеш. (пък умна съм, да му се не види – я виж какви поговорки зная 😉 )

