А сега пиша от Бургас. Страхотна командировка си изкарвам… Жалко, че вече свършва! Набързичко ще минем през Търново и се прибирам в Русе! 🙂 Обаче да поясня. Вчера сутринта си свършихме работата в Силистра и поехме към Албена. Виж, Албена ми хареса (за разлика от Слънчев бряг). Освен служебните задължения успяхме и да се поразходим. Снимах с камерата, но още не съм я източила. Успях да документирам как се пълни пожарната кола с вода в Албена – мисля, че забавно се получи. След Албена следваше Златни пясъци, естествено с разходка… Строят айфелова кула. Снимах я, разбира се, с обяснението, че съм в Париж, а до нея има Виенско колело… На този принцип бях и във Виена 🙂

Оттам тръгнхме за Слънчев бряг, но защо ли не пожелах да влезем :-Р Вечеряхме на едно особено дивашко мусто… някакво рибарско кръчме между Равда и Несебър… пълно с аквариуми и най-различни рибоци вътре. Ядох една риба, която специално снимах за да не й забравя името… Ватос (цитирам) Нещо като калкан, обаче не чак толкова хубава! И имах неблагоразумието да поясня, че съм речно чедо на псевдосервитьора (в последствие се оказа че е главния рибар). Моментално започна да гледа на мен с едно такова пренебрежение… а аз исках само да ми порзкаже малко повече за рибите, които се предлагат. Хм…

На връщане слушахме „Гангстерски рай“ и се получи страхотно клипче – фон на песента са новостроящите се хотели по вече не чак толкова красивото ни черноморие. Ииии… чак нямам търпение да си сваля видеото на компютъра!

С Дидката после останахме да си приказваме и нещо май сме се поувлякли с времето – това го разбрах на сутринта по нечовешката доза кафе, която трябваше да изгълтам за да прогледам.

А другата седмица ще трябва да посетя Търново поне за ден… Май съм голяма хаймана, а!? 🙂

