Това на човека не може да му се угоди… Преди известно време се жалвах, че било уморително по масите… а тази седмица съм вече на ръба на силите си от работа.

Ходи ми се вече някъде в командировка. Примерно до Бургас… И Търново не бих отказала, въпреки че там много-много не разбират от климатици (това специално за Капитан Падналими) хи-хи-хи. Пък може и просто на разходка – това би било още по-добро…

Иначе добре, че се раззелени… Тази седмица ходих на едно страхотно място… Долу под х.Приста на брега на Дунава… Хареса ми местенцето, особено по залез. И ресторантчето си го бива… и рибката е вкусна и сервитьорката беше любезна, без да прекалява. И имаше от всички отенъци на зеленото! 🙂 Изобщо май ще ми стане любимо място.

Ей, да не ме е хванала полетната умора!? Отивам да си взема малко зеленчуци за салатка… не за салатка де – за здраве… и дезинфектант… по-добре на алкохолна основа! Заслужава си да форматирам диска след такава една седмица, нали?

