Какво значи неангажираща връзка? Тези двете думички не се ли самоизключват? (сега ако не бях толкова ядосана щях да се сетя какъв беше точно термина за такъв израз, ама не мога). Като няма да се ангажираш не създаваш връзка, нали така? Всяка връзка ли е ангажимент? А ангажиментите пораждат ли връзки? Откога навлезе този израз в речника ни? Има ли връзка с обезценката на моралните ценности?
Не, не, не! Не съм такава моралистка! Нищо човешко не ми е чуждо!!! И все пак този израз ме дразни! Значи…
Влиза Петърчо в сайт за запознанства… Има ги всякакви и най-разлчни! Обяснява колко е готин и неотразим! Ако наглостта му е в изобилие, дори може да спомене колко, виждаш ли, обича жена си! И какво? Търси си неангажираща връзка… Е за какъв дявол му е притрябвала!?!? (думичката не беше точно „дявол” в първата редакция).
Втори вариант: Влиза Петранка в същия сайт и започва: Аз съм най-хубавата, аз съм най-умната, аз съм най-…. обаче търся неангажираща връзка, щото си имам гадже! Как звучи, а!?
Ако се развихря може и да съчиня сценарий за сапунка с продължение на ситуацията как се срещат Петърчо и Петранка… 
Май не трябваше да звучи ядосано… но поне да го завърша с насмешка. Бях малка и честно казано не си спомням откъде съм научила една песничка, много подходяща за продължението на срещата на Петърчо и Петранка:
Тя се казваше Недялка,
Той се казваше Прокоп.
Те бяха неразделна двойка
И двамата от Неврокоп!

На-на-на-на-на (това тук не го помня вече)
Тя ме гледаше любовно
Аз я дзяпах кът` кузъ!

