1. Обичам да заспивам на включен телевизор с тихичък говор… Вероятно навика ми идва от годините, когато заспивах с „Нощния хоризонт“ по радиоточката.
2. Нямам маратонки и раничка. Когато минавам покрай витрина с обувки винаги се заглеждам в елегантните… Знам, че е за срамотите – но факт!
3. Ядосвам се, когато изпадна в ситуация „Какво по дяволите правя сега тук!?“ и не мога да се измъкна. Напоследък все по-често взе да ми се случва. Да не би да ставам саможива!? (това и аз не го знаех за себе си).
4. Имам шофьорска книжка, но ме е страх да карам сама. А ужасно много ми се ще да преодолея страха си… Знам, че е в следствие на една близка среща от трети вид с оградата на съседите, но… Трябва да се науча да се качвам отново на коня, от който съм паднала!
5. Не обичам да съчинявам пожелания по повод празниците! Не вярвам на думите! Винаги ми свучи фалшиво…

