Ама пък лошо се получи… Тъкмо си направих блогчето и ме грабна работата отвсякъде! На принципа „Опознай родината за да я обикнеш“ миналата седмица посетих Бургас. За по-направо през Велико Търново. Но какво пък. Но думата ми беше за самото пребиваване в Бургас. През деня здраво бачкане, но вечерта си е наша… Да ми е жив и здрав шефа, че е същия купонджия като мен и колежката от Плевен. Признавам си без бой, че досега не бях стъпвала в Слънчев бряг. Нямам идея какво точно очаквах да видя, но видяното се оказа пълен срив. Отвратителна грозна картинка! Огромните сбутани една в друга постройки ми напомняха на парад на динозаври… само дето в динозаврите има нещо симпатично, а там – тц… Навръщане си оправих малко вкуса в стария Несебър!!! Фантастично е… Сравнението се наложи самичко… бетон, алуминий и гипсокартон – срещу камък и дърво! И така… хубава командировка си беше… За следващия път съм се подготвила с хубава музика за в колата. Оказва се, че нищо не сплотява така колектива както фалшивото грачене (какво ти грачене направо си беше рев с пълно гърло) по време на шофиране! За целта Can`t let you go на Rainbow ми се струва подходяща, нали!? Ще я пробвам още другата седмица… Бургас – дръж се – идваме на 27-ми!

